måndag 20 juni 2016

När kommer sommaren?

Sitter på altan och har nyss ätit lunch. Gråmulet och regnet liksom hänger i luften, när kommer sommarn?
Tänkte igår, efter midsommar så brukar de ju bli lite värme så hoppas jag har rätt för nu är de ju trökigt och jag har en bra fin sommarklänning som väntar på få att användas.
De var ett bra tag sen jag skrev här och de har hänt och gjorts mycket.
Hus har kollats på och friat har jag gjort och fick ett Ja 😃
Haft lekdejter och mysiga dagar allmänt.

Nu sover V i vagnen! För hon har ju börjat sova ute i vagnen och har så gjort hela våren nästan. Skönt för både henne och oss!.
I förmiddags var vi iväg till Katrin och barnen på fika och lek, trevligt och V börjar nog känna sig hemma där som de verkar 😊
Skönt att komma hemifrån och att få umgås lite.
I eftermiddag kommer Farmor en sväng, lite Vilja sugen gissar jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar