måndag 1 februari 2016

Veckan som var

Ibland bara springer veckorna iväg!
Veckan som var gjorde vi de ena och de andra.
I måndags var vi till mormor och morfar (Viljas) jag fick hjälp med bank id då de helt plötsligt bara inte ville fungera här hemma på Tommys dator, mormor är bra på de här med datorer och var behjälplig med både det och passande av jäntan medans jag fixade och donade.
I Tisdags var vi på lekdejt hemma hos Evelina och Signe tillsammans med några andra ur föräldragruppen. En kul dag med mycket lek och gott fika.
Onsdagen spenderade vi bara hemma så i Torsdags var jag rastlös, vi var ut och skotade den lilla snön som kommit sen kom brorsan med en sen julklapp till Vilja.
I Lördags gick Vilja själv! Hon bara släppte kökssoffan och gick ca 1m till pappa för att visa leksaken hon höll i! Jag stod precis och tog kort på henne men vart så paff så jag tog inget kort då hon gick.
Men va stolt hon gör mig! Hjärtat svämmar över av stolthet och kärlek.
Vi var även på dop i Lördags för Viljas kusin Aaron ute i Lotteforskapell. Jag tycker de är så fint där och blir jag gift nått tag så skulle jag kunna tänka mig att gifta mig där. Och Vilja är ju döpt där hon med.


1 kommentar:

  1. Ja hon är så duktig! Nu vill jag se henne gå iväg själv. :-)
    Kram.

    SvaraRadera