torsdag 4 februari 2016

Lek och bus

Vet inte om de bara är jag som tycker att på dagarna känns de som att våren är på väg och sen på kvällarna känns de som vinter igen. Om ni inte misstänkte de redan så gillar jag ju såklart dagarna bäst!

Igår tisdag, var vi hem till mormor och morfar och busade och fikade hela dagen. Gammelmormor kom hon med och de var mysigt!
Idag har jag och V varit en sväng på öppnaförskolan, jag hade egentligen tänkt att vi skulle bara vara hemma idag för de känns som de varit mycket ett tag men så fick jag för mig på sen fm att vi skulle åka så sagt och gjort. Jag tog en snabb dusch och V var ju redan klar så vi kom iväg rätt snabbt ändå.
Tänk va kul de är på öppnaförskolan med alla barnen, jag riktigt ser att V gillar det.

Förra veckan misstänkte jag att hon hade fler tänder på G och mycket riktigt idag såg jag två små hörntänder uppe kika fram!



1 kommentar:

  1. Oj. Två nya! Ja du sa ju att hon gnessat mun mycket.
    Ja det var en mysig dag igår som det alltid är när ni kommmer. Men har du fått med dig locket till V:s o'boyburk? Kan inte hitta det. :-) Jag har hittat några goda tårtor som absolut inte har några ägg. :-) Nån av dem kanske vore nåt då V fyller år? Jag ska skicka recepten till dig.
    Kram.

    SvaraRadera